29-04-2015, 07:21
Rozgrywka:
- naprawiono błąd, który sprawiał, że zapasowa amunicja była dzielona pomiędzy kilka broni. Od teraz każda broń nalicza wyłącznie swoją dodatkową amunicję
- komenda sv_autobuyammo jest teraz domyślnie ustawiona na 0
- jeśli gracz spawnuje się na początku rundy z granatem dymnym w trybie classic competitive, to po jego wyrzuceniu nie może nabyć drugiego takiego samego granatu w tej rundzie
- naprawiono błąd, który sprawiał, że system cząstek granatu wybuchowego nie działał prawidłowo, gdy spotykał się z systemem systemem cząstek innych granatów
MISC:
- dodano dziesięć nowych naklejek społeczności (zobaczyć można je tutaj) oraz nową kapsułę "Enfu Sticker Capsule"
- od teraz wspierane są także inne kodeki komunikacji głosowej. By używać kodeków CELT należy wykorzystać komendę +sv_voicecodec vaudio_celt
- od teraz wspierane jest cieniowanie Phonga na teksturach świata CS:GO
- naprawiono błąd, który sprawiał, że zapasowa amunicja była dzielona pomiędzy kilka broni. Od teraz każda broń nalicza wyłącznie swoją dodatkową amunicję
- komenda sv_autobuyammo jest teraz domyślnie ustawiona na 0
- jeśli gracz spawnuje się na początku rundy z granatem dymnym w trybie classic competitive, to po jego wyrzuceniu nie może nabyć drugiego takiego samego granatu w tej rundzie
- naprawiono błąd, który sprawiał, że system cząstek granatu wybuchowego nie działał prawidłowo, gdy spotykał się z systemem systemem cząstek innych granatów
MISC:
- dodano dziesięć nowych naklejek społeczności (zobaczyć można je tutaj) oraz nową kapsułę "Enfu Sticker Capsule"
- od teraz wspierane są także inne kodeki komunikacji głosowej. By używać kodeków CELT należy wykorzystać komendę +sv_voicecodec vaudio_celt
- od teraz wspierane jest cieniowanie Phonga na teksturach świata CS:GO