04-10-2014, 18:41
Potrzebujemy posiadać 2 pliki: voice_input (plik muzyczny o rozszerzeniu .wav) oraz plik muza (plik o rozszerzeniu .cfg, oczywiście nazwa tego pliku może być inna niż "muza").
Zawartość pliku muza :
bind "p" "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; echo Muza ON"
bind "l" "voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; -voicerecord; echo Muza OFF"
Plik voice_input musimy sobie skopiować, tak abyśmy mogli włożyć go do dwóch folderów:
- common/Counter-Strike Global Offensive
- common/Counter-Strike Global Offensive/csgo
A plik muza wkładamy do folderu cfg (common/Counter-Strike Global Offensive/csgo/cfg)
Po wejściu do gry wpisujemy do konsoli komende
exec muza
Przyciskiem "p" włączamy nasza nutkę a przyciskiem "l" wyłaczamy.
Zawartość pliku muza :
bind "p" "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; echo Muza ON"
bind "l" "voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; -voicerecord; echo Muza OFF"
Plik voice_input musimy sobie skopiować, tak abyśmy mogli włożyć go do dwóch folderów:
- common/Counter-Strike Global Offensive
- common/Counter-Strike Global Offensive/csgo
A plik muza wkładamy do folderu cfg (common/Counter-Strike Global Offensive/csgo/cfg)
Po wejściu do gry wpisujemy do konsoli komende
exec muza
Przyciskiem "p" włączamy nasza nutkę a przyciskiem "l" wyłaczamy.