WebKiller.pl
Znajdź nas na



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Open Beta Patch 36 | The Pumpkin Patch
#1
Główne Zmiany

- Na koniec każdego meczu, gracze będą mogli oglądnąć Top Zagranie tego meczu,
- Dodano Boostery które zwiększają zdobycie Doświadczenie i złota (dostępne w opcjach 7 i 30 dni),
- Gracze w grający razem otrzymują 10% więcej doświadczenia i złota,
- Gracze mogą się od teraz zamieniać czempionami na początku gry draft,
- Dodano ekran wskazujący topowego gracza na każdej roli na końcu gry,
- Poprawiono błędy w soundtracku (Kiedy gra muzyka),
- Dodano nową muzykę, gdy drużyny remisują trzema punktami,
- Poprawy w systemie audio,
- Dodano opcję by ustawić przyśpieszenie ruchu kamerą na padzie,
- Dodano stopniową prędkość ruchu na lewym analogu pada,
- Strzelnica od razu pokazuje ekran wyboru bohatera,
- Menu wyboru bohatera znika od razu po wyborze bohatera,
- Zwiększono doświadczenie otrzymywane za podstawowy samouczek,
- Dodano dialog ostrzegający przed nieotrzymywaniem nagród za nieukończenie samouczka,
- Dodano flagi regionalne dla topowych graczy,
- Radiant chest losowo wyrzuca złoto w wartości od 400 do 1000, w dodatku do kart i przedmiotów kosmetycznych,
- Naprawiono błąd, gdzie dwóch graczy mogło grać gry rankingowe bez 12 postaci na 4 poziomie mistrzostwa,
- Zakładka z postaciami pokazuje ocene każdego bohatera,
- Gracze na strzelnicy mogą zmieniać swoje decki kiedy chcą,
- Dodano dodatkową logikę wyszukiwania meczów,
- Dodano klawisz Emotek w menu bindów klawiszowych.

Tryb oblężenia
Dodatkowi gracze nie przyśpieszają wózka (Jeden gracz zapewnia maksymalną jego prędkość)
Prędkość wózka zwiększa się razem z czasem meczu
Przejmowanie punktu daje teraz 300 credits na gracza
Drużyna broniąca nie dostaje credits za obronę (Payload rush)
Każda rola dostaje dodatkowe credits za pełnienie swej roli
Front dostają 100% więcej credist za stanie przy celu
Support dostaje 100% więcej credits za leczenie
Flanka dostaje 100% więcej kredytów za eliminację za liniami wroga
DPS dostaje 100% więcej kredytów za zadawanie obrażen wrogim bohaterom
Naprawiono błąd, gdzie gra crashowała przy ładowaniu meczu

Skórki/Bronie

Grover
Grover może teraz edytować akcesoria wyglądu dla głowy oddzielnie od swojego ciała.

Zwykłe Skiny
Autumn
Saffron
Lavender


Buck
Buck może teraz edytować akcesoria wyglądu dla głowy oddzielnie od swojego ciała.
Model postaci Bucka przeszedł aktualizacje wizualne. Stary model i jego warianty pozostają jako opcjonalne skórki.

Rzadkie Skiny
Triggerman
Kingpin
Rare Skins
Brawler
Envy

Zwykłe Skiny
Summit
Alpine
Mesa


Bomb King
Rzadkie Skiny
Pumpking (ograniczony czas)

Tryb widza

- UI pokazuje teraz ostateczny stan, zdrowia i podkreśla aktualnie wybranego gracza.
- Teraz bardziej wyraźnie pokazuje, co gracz aktualnie podświetlona.
- Trwałe celem tekstu nie jest wyświetlana w trybie obserwatora.
- Widzowie mogą teraz latać odradzaniem bram.
- Naprawiono błąd, gdzie kolor elementów dolny został odwrócony
- Nazwa decków nie jest już widoczna.

Mapy

- Dodano grafikę do mapy treningowej Shooting Range

Bohaterowie - Zbalansowanie/Aktualizacje/Naprawy

Ogólnie
Ulepszono zasięg ostrzału trafień broni.

Drogoz

Dragon Punch
Zredukowano trwanie latania z 5s do 4s.

Salvo
Zwiększono dodatkowe obrażenia dla tarcz co każde trafienie z +100% do +200%.


Fernando
Charge
“Lubimy kiedy fernando utrzymuje się w zespole, aktualnie jest za dobry w pogoni za wrogami i w zmianie położenia (Gra się nim jak Flankami). Ta zmiana ma na celu postawienie go bardziej w jego roli (Czyli Damage).”
Zredukowano czas odnowienia z 6 do 8s.


Mal’Damba
Tykwa
“Tykwa Mal'Damba miała mieć silny obszar oddziaływania i nie wypełniać tej roli leczeniem i zadawanymi obrażeniami.”
Zwiększono leczenie z 200 do 280 na sekundę.
Zwiększono obrażenia z 100 do 200 na sekundę.

Plująca Kobra
Zredukowano efektywne trafianie pocisku Plującej Kobry.


Makoa
Działo
Zwiększono zasięg obrażeń Działa które zaczynały opadać z 40 do 60 jednostek.

Skorupa Ochronna
Bariera skorupy ochronnej jest teraz przerywana przez mocne efekty controli tłumu.


Skye
Naprawiono błąd, gdzie minimalna dokładność była zbyt niska.


Ying
Iluzja
Zredukowano trwanie z 12 do 8s.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)