13-11-2016, 11:44
ZMIANY OGÓLNE
Ogólne
Wprowadzono kilka poprawek zmieniających ilość doświadczenia potrzebną do awansu na następny poziom.
Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na poziomy od 1 do 13 pozostanie bez zmian.
Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na poziomy od 14 do 100 zostanie nieznacznie zmniejszona.
Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na poziomy powyżej 100 jest teraz stała (20 tyś. PD) i nie będzie się resetować po każdym awansie.
Komentarz twórców: Krzywa przyrostu doświadczenia działa obecnie w taki sposób, że gracze mogą szybko awansować za każdym razem na pierwsze 23 poziomy (tj. poziomy 1-23, 101-123, 201-223, itd.). Dzieje się tak dlatego, że kiedy gracz awansuje, co 100 poziomów następuje zresetowanie krzywej przyrostu doświadczenia. Chociaż do tej pory rozwiązanie to sprawdzało się dobrze, to jednocześnie zachęcało ludzi do zaprzestania gry po awansie – celem było zarezerwowanie tych pierwszych 23 poziomów na wydarzenia sezonowe. Aby temu zaradzić, ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dalsze poziomy (tj. poziomy po 100) jest teraz stała – wynosi 20 tyś. punktów – i nie ulga zresetowaniu. Łączna ilość doświadczenia potrzebnego do awansu na kolejnych 100 poziomów pozostanie bez zmian. Dodatkowo łączna ilość doświadczenia potrzebnego do awansu na pierwsze 100 poziomów została nieznacznie zmniejszona.
ZMIANY BALANSU BOHATERÓW
W tej aktualizacji wprowadzimy kilka większych poprawek obejmujących bohaterów, a podczas testów na PST będziemy eksperymentować z różnymi modyfikacjami balansu.
Można zapoznać się z aktualną listą zmian w miarę ich implementowania. Przez następne dwa tygodnie będziemy regularnie zmieniać balans bohaterów i na pewno podzielimy się aktualnymi informacjami o postępach testów na PST.
POPRAWKI BŁĘDÓW
Ogólne
Naprawiono błąd, który czasami nie pozwalał na prawidłowe zamknięcie klienta gry w wersji PC, przez co aplikacja Battle.net traktowała grę jako nadal działającą.
Naprawiono błąd, przez który gracze nie otrzymywali odznaczenie za najwięcej wyleczonych obrażeń.
Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie czwartej kolumny na liście znajomych.
SI
Naprawiono błąd, który powodował, że SI McCree wpadał do studni na Ilios za pomocą Przewrotu Bojowego.
Rywalizacja
Naprawiono błąd, który mógł powodować nieskończoną długość dogrywki na mapach typu Szturm.
Naprawiono błąd, który mógł powodować, że mecze rozpoczynały się z udziałem tylko 11 połączonych graczy.
Bohaterowie
Naprawiono błąd, który mógł nie pozwalał na wyświetlanie statystyk leczenia u Any na stronie profilu kariery.
Naprawiono błąd, który powodował niewłaściwe rozmieszczanie dyni w prezentacji Genjiego o nazwie „Dyniowa rzeźba”, kiedy korzystano z niektórych skórek.
Naprawiono błąd, który nie pozwalał na wyświetlanie laski w prezentacji Łaski Anioł Stróż, kiedy korzystano ze skórki Kobalt.
Naprawiono błąd, który nie pozwalał na wyświetlanie animacji zwycięskiej pozy Żniwiarza-76 Nagrobek, kiedy okienko klienta gry nie było na wierzchu.
Naprawiono błąd, który nie pozwalał na odtwarzanie niektórych kwestii Smugi, kiedy korzystano ze skórki Punkówa.
Mapy
Naprawiono błąd na mapie Posterunek: Gibraltar, który pozwalał graczom na zajęcie niezamierzonego przez twórców gry miejsca w pobliżu ostatecznego celu.
Ogólne
Wprowadzono kilka poprawek zmieniających ilość doświadczenia potrzebną do awansu na następny poziom.
Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na poziomy od 1 do 13 pozostanie bez zmian.
Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na poziomy od 14 do 100 zostanie nieznacznie zmniejszona.
Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na poziomy powyżej 100 jest teraz stała (20 tyś. PD) i nie będzie się resetować po każdym awansie.
Komentarz twórców: Krzywa przyrostu doświadczenia działa obecnie w taki sposób, że gracze mogą szybko awansować za każdym razem na pierwsze 23 poziomy (tj. poziomy 1-23, 101-123, 201-223, itd.). Dzieje się tak dlatego, że kiedy gracz awansuje, co 100 poziomów następuje zresetowanie krzywej przyrostu doświadczenia. Chociaż do tej pory rozwiązanie to sprawdzało się dobrze, to jednocześnie zachęcało ludzi do zaprzestania gry po awansie – celem było zarezerwowanie tych pierwszych 23 poziomów na wydarzenia sezonowe. Aby temu zaradzić, ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dalsze poziomy (tj. poziomy po 100) jest teraz stała – wynosi 20 tyś. punktów – i nie ulga zresetowaniu. Łączna ilość doświadczenia potrzebnego do awansu na kolejnych 100 poziomów pozostanie bez zmian. Dodatkowo łączna ilość doświadczenia potrzebnego do awansu na pierwsze 100 poziomów została nieznacznie zmniejszona.
ZMIANY BALANSU BOHATERÓW
W tej aktualizacji wprowadzimy kilka większych poprawek obejmujących bohaterów, a podczas testów na PST będziemy eksperymentować z różnymi modyfikacjami balansu.
Można zapoznać się z aktualną listą zmian w miarę ich implementowania. Przez następne dwa tygodnie będziemy regularnie zmieniać balans bohaterów i na pewno podzielimy się aktualnymi informacjami o postępach testów na PST.
POPRAWKI BŁĘDÓW
Ogólne
Naprawiono błąd, który czasami nie pozwalał na prawidłowe zamknięcie klienta gry w wersji PC, przez co aplikacja Battle.net traktowała grę jako nadal działającą.
Naprawiono błąd, przez który gracze nie otrzymywali odznaczenie za najwięcej wyleczonych obrażeń.
Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie czwartej kolumny na liście znajomych.
SI
Naprawiono błąd, który powodował, że SI McCree wpadał do studni na Ilios za pomocą Przewrotu Bojowego.
Rywalizacja
Naprawiono błąd, który mógł powodować nieskończoną długość dogrywki na mapach typu Szturm.
Naprawiono błąd, który mógł powodować, że mecze rozpoczynały się z udziałem tylko 11 połączonych graczy.
Bohaterowie
Naprawiono błąd, który mógł nie pozwalał na wyświetlanie statystyk leczenia u Any na stronie profilu kariery.
Naprawiono błąd, który powodował niewłaściwe rozmieszczanie dyni w prezentacji Genjiego o nazwie „Dyniowa rzeźba”, kiedy korzystano z niektórych skórek.
Naprawiono błąd, który nie pozwalał na wyświetlanie laski w prezentacji Łaski Anioł Stróż, kiedy korzystano ze skórki Kobalt.
Naprawiono błąd, który nie pozwalał na wyświetlanie animacji zwycięskiej pozy Żniwiarza-76 Nagrobek, kiedy okienko klienta gry nie było na wierzchu.
Naprawiono błąd, który nie pozwalał na odtwarzanie niektórych kwestii Smugi, kiedy korzystano ze skórki Punkówa.
Mapy
Naprawiono błąd na mapie Posterunek: Gibraltar, który pozwalał graczom na zajęcie niezamierzonego przez twórców gry miejsca w pobliżu ostatecznego celu.