WebKiller.pl
Znajdź nas na



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bohater Nami
#1
Zdrowie:489.32 (+74 na poziom)
Obrażenia od ataku:51.208 (+3.1 na poziom)
Prędkość ataku:0.644 (+2.61% na poziom)
Prędkość ruchu:335
Regeneracja zdrowia:5.42 (+0.55 na poziom)
Pancerz:19.72 (+4 na poziom)
Odporność na magię:30 (+0 na poziom)

Nami włada pierwotnymi mocami oceanu, wykorzystując jego pokrzepiające właściwości, a także niszczycielską moc fal. Choć wielu w nią wątpiło, Nami miała w sobie na tyle odwagi i determinacji, by jako jedyna wyruszyć na niebezpieczną misję. Jej ludzie wierzą teraz, że jest Władczynią Przypływów, wybraną do wykonania misji, od której zależy dalsze istnienie ich rasy.

Władca Przypływów musi zdobyć kamień księżycowy - potężny przedmiot, który można znaleźć tylko w najodleglejszych zakątkach świata na powierzchni. Jej lud, Marajowie, wierzą, że światło kamienia księżycowego pomaga odganiać demony podziemia. Moc kamienia wygasa po stu latach. Zanim zgaśnie jego światło, Władca Przypływów musi udać się w podróż do Odległej Głębiny, odzyskać perłę z otchłani i wynieść ją na powierzchnię. Nocą zimowego przesilenia w setnym roku, Władca Przypływów musi dokonać rytualnej wymiany z Kroczącym, który w zamian za perłę da jej kamień księżycowy. Wymieniając perłę na kamień księżycowy, Władca Przypływów zapewnia Marajom trwałość ich rasy na kolejne sto lat.

Okres stu lat zbliżał się do końca, ale nie pojawił się żaden Władca Przypływów. Jeśli nie znajdzie się wybrany, który wypełni misję, lud Nami czeka katastrofa. Marajowie czekają jednak cierpliwie na pojawienie się Władcy Przypływów. Nami nie chce bezczynnie siedzieć i upiera się, że ktoś musi zacząć działać. Postanowiła sama wyruszyć na misję i samotnie udała się w podróż do niebezpiecznej głębi. Nikt nie spodziewał się, że przeżyje, ale po sześciu dniach walki z niewyobrażalnym strachem, Nami wróciła z perłą w dłoni. Marajowie nazwali ją nową Władczynią Przypływów. Nami musiała już tylko wyruszyć na powierzchnię i dokonać wymiany.

Kiedy Nami wypłynęła na powierzchnię, zauważyła tylko pusty brzeg. Przez wiele dni czekała w wąwozie, niepewna tego, co ma robić. W żadnej z legend Władczyń Przypływów nie było mowy o tym, że Kroczący się nie pojawił. Nami stanęła przed trudnym wyborem. Znała świat na powierzchni jedynie z opowieści i pogłosek, ale życiu Marajów zależało teraz od niej. Nami przywołała przypływ, który zaniósł ją na brzeg. Zaczęła szukać kamienia księżycowego i jako pierwsza ze swojego rodu znalazła się z dala od wody. Za sobą zostawiła swoją krainę i przyrzekła sobie, że nie wróci tam, póki nie ukończy misji Władczyni Przypływów.

„Jestem przypływem i nie można mnie zawrócić”.

-- Nami

Umiejętności
[Image: NamiPassive.png]  Spiętrzone Fale


Ilekroć Nami trafia sojuszniczych bohaterów za pomocą swoich umiejętności, zyskują oni na krótki czas premię do prędkości ruchu.
[Image: NamiQ.png]   Wodne Więzienie
Koszt: 60 pkt. many 
Zasięg: 875

Tworzy bąbel, który leci w stronę wybranego obszaru, zadając obrażenia i ogłuszając przeciwników w momencie uderzenia.
Tworzy bąbel, który leci w stronę wybranego obszaru, zadając 75/130/185/240/295 (+50% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych wrogom i ogłusza ich na 1.5 sek.
[Image: NamiW.png]    Pływy Morskie
Koszt: 70/85/100/115/130 pkt. many 
Zasięg: 725

Uwalnia strumień wody, który przeskakuje pomiędzy sojuszniczymi i wrogimi bohaterami, lecząc tych pierwszych i zadając obrażenia drugim.
Uwalnia strumień wody, który przeskakuje pomiędzy sojuszniczymi i wrogimi bohaterami.
Uderzenie w sojusznika: Uzdrawia o 65/95/125/155/185 (+30% mocy umiejętności) pkt. zdrowia, po czym odbija się w stronę wrogiego bohatera.
Uderzenie we wroga: Zadaje 70/110/150/190/230 (+50% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych, po czym odbija się w stronę najbliższego sojuszniczego bohatera.Trafia w każdy z celów tylko raz i może przeskoczyć pomiędzy maks. 3 celami. Obrażenia i wartość uzdrowienia są zmieniane o -15% + (7.5% co 100 mocy umiejętności) przy każdym odbiciu.
[Image: NamiE.png]    Błogosławieństwo Władczyni Przypływów
Koszt: 55/60/65/70/75 pkt. many 
Zasięg: 800

Na krótko wzmacnia sojuszników. Ich podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia magiczne i spowalniają cel.
Wzmacnia kolejne 3 podstawowe ataki sojuszniczego bohatera, w wyniku czego spowalniają one cel o 15/20/25/30/35% (+[5% mocy umiejętności]%) na 1 sek. i zadają 25/40/55/70/85 (+20% mocy umiejętności) pkt. dodatkowych obrażeń magicznych. Trwa 6 sek.


[Image: NamiR.png] Fala Przypływu
Koszt: 100 pkt. many 
Zasięg: 2550

Przywołuje olbrzymią Falę Przypływu, która wyrzuca przeciwników w powietrze, spowalnia ich i zadaje im obrażenia. Trafieni sojusznicy otrzymują podwójny efekt Spiętrzonych Fal.
Przywołuje Falę Przypływu z miejsca pobytu Nami. Fala Przypływu wyrzuca przeciwników w powietrze i spowalnia ich o 50/60/70%, zadając 150/250/350 (+60% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych. Czas trwania spowolnienia wzrasta w oparciu o dystans przebyty przez Falę Przypływu. Minimalny czas trwania wynosi 2 sek., a maksymalny – 4 sek.Trafieni sojusznicy otrzymują podwójny efekt Spiętrzonych Fal.
Pomogłem? Daj +Rep!
Pomogłem bardzo? Daj Donate korzystając z linku to profilu Oczko
Jakieś pytania, niejasności, błędy w tematach? Wyślij wiadomość ! Profil Steam
"Nie ilość, ale jakość".

Reply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Prezentacja nowego modelu bohater Orianna kubswielki 0 1,648 10-01-2015, 10:16
Last Post: kubswielki
  Prezentacja bohater Pantheon kubswielki 0 1,711 10-01-2015, 10:13
Last Post: kubswielki
  Prezentacja bohater Master Yi kubswielki 0 1,501 10-01-2015, 10:13
Last Post: kubswielki
  Prezentacja bohater lee sin kubswielki 0 1,257 10-01-2015, 10:12
Last Post: kubswielki
  Prezentacja bohater Lucian kubswielki 0 1,178 10-01-2015, 10:10
Last Post: kubswielki

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)