WebKiller.pl
Znajdź nas na

Streamy: [-]
Polecane
Turniejowe


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ciekawostka - 10 zapomnianych umiejętności.
#1
10. Eagle Eye - Teemo
Pierwsza tej postaci postać pasywna. Dzięki niej Teemo miał powiększony zasięg widzenia. Natomiast po reworku zostawiał on za sobą ślad odsłaniający mgłę, oraz przyspieszający prędkość chodzenia sojuszników.
9. Paranoia - Fiddlesticks
Dzięki tej umiejętności Fiddlestick nakładał stacki na przeciwnika, miniony oraz wieżę, zwiększając procentową szansę na nieudany atak.
8. Colossal Strength - Alistar
Najpierw Alistar otrzymywał dodatkowe obrażenia zadawane wieżom. Jednak potem zmieniono to na dodatkowe życia. Ostatecznie Riot szybko wycofał te umiejętności.
7. Weapon Master - Jax
Jax otrzymywał aż 15% dodatkowego AD z przedmiotów. Czyniło to z niego prawdziwego potwora.
6. Seal Fate - Twisted Fate
Jeden z czarów Twisted Fate’a sprawiał, że przeciwnik otrzymywał obrażenia do momentu w którym zabił przeciwną jednostkę. Jednak przez podobieństwo do umiejętność konkurencji(Dota), postanowiono trochę zmienić jej część i zamiast wspomnianej wyżej możliwości zakończenia czaru zabiciem miniona, do czaru dodano uciszenie oraz znacznie zmniejszono zadawane obrażenia i czas działania.
5. Entropy - Veigar
Zamiast dzisiejszego ultimate Veigara, którzy zadaje dodatkowe obrażenia względem AP przeciwnika, Veigar kradł 20% mocy przeciwnika!
4. Heavenly Wave - Karma
Czar o małym zasięgu i stożkowym kształcie rzucania zadawał dużo obrażeń, a wzmocniony leczył dodatkowo sojuszników na podstawie % z brakującego życia.
3. Killer Instincts - Katarina
Pasywna część umiejętności Killer Instincts nie była aż tak wybitna – ot dodawała 8/12/16/20/24 dodatkowych obrażeń. Jednakże jej aktywna strona była już nie do pogardzenia – bo to na jej właściwym użyciu często opierało się właściwe wciśnięcie pełnego comba Katą. Efekt umiejętności aktywnej poprawiał następną rzucaną umiejętność – jeśli po Killer Instincts zostało użyte katarinaq Bouncing Blade – zadawało ono pełne obrażenia każdemu celowi, a dodatkowo zmniejszało efekty leczenia. Natomiast jeśli po umiejętności użyto Shunpo, to katarina dostawała zmniejszone obrażenia od przeciwników o 15/20/25/30/35% (co czyniło ultowanie znacznie bezpieczniejszym).
2. - Tryndamere
Tryndamere od zawsze był wojownikiem zadającym ogromne obrażenia, jednak wcześniej jego skile wyglądały całkiem inaczej:

Bloodlust (aktywna) – Tryndamere łaknie walki, zwiększając swoją prędkość poruszania i atakowania. Za każdym razem, gdy zabije jednostkę, czas trwania umiejętności rozpoczyna się od nowa. Buff się stackuje.
Mighty Cleave (aktywna) – Tryndamere kręci swoim mieczem po łuku zadając obrażenia pobliskim przeciwnikom i spowalnia ich prędkość poruszania.
Slash (Aktywna) – Tryndamere przemieszcza się do danej lokacji zadając obrażenia wszystkim celom na swojej drodze.
Undying Rage (aktywna) – Tryndamere staje się chwilowo niewrażliwy na śmierć – wszystkie efekty zostawiają go na minimalnym zdrowiu, ale nie zabijają go. Dodatkowo wzmacnia szansę na trafienie krytyczne wraz ze spadkiem HP.
Battle Fury (Pasywna) – po zabiciu miniona Tryndamere odzyskuje HP. Zabójstwo championa znacznie zwiększa liczbę odzyskanego zdrowia.
1. Time Twister - Zilean
Po rzuceniu umiejętności na dany obszar co 2,5 sekundy wrogowie, którzy znaleźli się tam zostali stunowani na czas 1 sekundy. Ta umiejętność najszybciej została usunięta z gry
I to tyle ze starych, nierzadko OP umiejętności Uśmiech
Wyobraźcie sobie co było by gdyby drogi Riot nie usunął tych umiejętności. Rozgrywka wyglądała by iście ciekawie Uśmiech
Ciekawostka napisana prze zemnie na podstawie źródła:
http://how2win.pl/10-zapomnianych-umieje...hampionow/
[Obrazek: lo3dqi.jpg]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Umiejętności, które nigdy nie przyjeły się w grze. DethTroll 0 969 18-01-2015, 13:32
Ostatni post: DethTroll

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości