WebKiller.pl
Znajdź nas na

Streamy: [-]
Polecane
Turniejowe


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dane map.
#1
28 stycznia 2015 -

Zawsze szukamy sposobów, aby podejmować lepsze decyzje przy użyciu danych. Wcześniej pisałem o danych balansu map, i nadszedł czas na aktualizację! Poniżej znajdziesz kilka aktualnych statystyk map.

Niektóre mapy, takie jak dust2, nie zmieniły się znacznie od naszego poprzedniego postu. Inne, jak Cobblestone i podobne, zmieniły się radykalnie.
OGÓLNE WYNIKI RUND:
[Obrazek: eLNyoCq.png]

Wyniki rundy poniżej pokazują prawdopodobieństwo T (pomarańczowy) lub CT (niebieski), wygrywając rundę, wykorzystując dane zebrane w ciągu ostatniego miesiąca z najwyższych grup zaawansowania w konkurencyjnej rozgrywce.

Ogólne wyniki są zaokrąglone, ale możemy już zobaczyć kilka głównych trendów - dust2, Cache i Cobblestone mają bardzo podobne wyniki.

CEL PRÓBY I WYNIKI RUND:
[Obrazek: 29mLCJ9.png]

Ogólne okrągłe wyniki nie mówią nam wiele o tym, co dzieje się w indywidualnej rundzie. Aby dowiedzieć się,ile po stronie CT T wygrali rund, możemy rozbić rundy na podstawie tego, czy bomba została podłożona.

Dust2 i Cache nadal wyglądają dość podobnie, bomba jest podłożona w prawie połowie wszystkich rund, choć CT częściej rozbrajają ją na Cache. W Cobblestone, bomba jest podłożona znacznie rzadziej (w tym zakresie, Cobblestone jest bardziej podobny do Nuke), ale jest chroniony przez CT bardzo skutecznie.

Będziemy nadal udostępniać dane jak dokonać dalszych korekt map w CS: GO.
[Obrazek: 76561198143705046.png]

Lubisz to co robię? Zostaw follow na twitch.tv (Streams are coming)

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości