WebKiller.pl
Znajdź nas na

Streamy: [-]
Polecane
Turniejowe


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EnVyUs wygrywa Game Show Global + wywiad z apEX'em
#1
Wczoraj poznaliśmy zwycięzców finałów Game Show Global eSports Cup 2016 był to skład EnVyUs. Finał został wygrany z łatwością i w trybie BO5 zakończył się na 3 mapach 16-4 na de_cobblestone, 16-7 na de_mirage i 16-13 na de_inferno.
Turniej odbywał się w Wilnie na Litwie, a o nagrody w wysokości $200.000 walczyło 8 zespołów (kolejność klasyfikacyjna):

1.  [Obrazek: fr.gif]EnVyUs - $80,000
2.  [Obrazek: dk.gif]dignitas - $50,000
3.  [Obrazek: dk.gif]Astralis - $30,000
4.  [Obrazek: us.gif]CLG - $20,000
5-6. [Obrazek: us.gif]Cloud9 - $5,000
5-6. [Obrazek: fr.gif]G2 - $5,000
7-8. [Obrazek: ua.gif]FlipSid3 Tactics - $5,000
7-8. [Obrazek: ru.gif]Method - $5,000

Po zakończeniu finału EnVyUs vs Dignitas redaktorowi hltv.org udało się zrobić wywiad z Dan'em "apEX" Madesclaire z Teamu EnVyUs. W wywiadzie można przeczytać o ich grze w turnieju jak i o przyszłości. Cały wywiad niżej.

[Obrazek: 1454868972.4822.jpeg]
D: Dziennikarz
A: apEX

D: Przez większą część finału Twoja drużyna przewyższała Dignitas, no może z wyjątkiem ostatniej połowy de_inferno. Nie ma za wiele do powiedzenia na ten temat, ale może przychodzi Ci coś na myśl?

A: Kilka dni temu Dignitas całkowicie nas zniszczyło. Nie mieliśmy pojęcia co robić. Jako zespół zagraliśmy fatalnie, podobnie było z grą indywidualną. Na początku zdecydowanie nie pokazaliśmy naszego normalnego poziomu, ale po pierwszym meczu dowiedzieliśmy się jak grać przeciwko nim. Właśnie oglądałem demo i zrozumiałem co robiliśmy źle i jaką anty-taktykę zastosować. Było to widać bardzo dobrze na de_cobblestone, gdzie w fazie grupowej przegraliśmy 16:9. Po przejrzeniu naszych błędów w finale przeciwko tej samej drużynie wygraliśmy 16:4. Zdecydowanie ta mapa należy do tych, na której trzeba dostosować się do przeciwnika.

D: Gdy oglądałeś demo, co było kluczowym elementem przeciwdziałającym Dignitas?

A: Oglądając demo zauważyłem, że przeciwnicy ustawiali się 3 graczami na A, dlatego ataki na B były dla nas bardzo efektywne. Dodatkowo patrząc na demo znalazłem sposób na kontrolę długiej i na to jak zabić przeciwnika tam się znajdującego i to wszystko.

D: Niedawno rozmawiałem z Nathan "NBK" Schmitt o waszej grze na de_overpass przeciwko CLG. Wygraliście znaczącą przewagą. Na tej samej mapie musieliście również sprostać Astralis, ale tym razem się nie udało. Byliście pierwsi, którzy zrobili to z najmniejszą różnicą wygranych rund. Nathan do końca wierzył, że wygracie overpass'a po waszej znaczącej wygranej na tej mapie przeciwko CLG. Jak to skomentujesz?

A: Tak naprawdę oficjalnie nie graliśmy na de_overpass już od 6 miesięcy, dopiero jakieś 3 tygodnie temu próbowaliśmy go zagrać, od tamtego czasu poprawiliśmy się, i to bardzo. Przegraliśmy z Astralis 16:13, a są oni najlepszym zespołem overpass'a na świecie. Wiedzieliśmy, że będzie naprawdę ciężko wygrać ten mecz i nie byliśmy niczego pewni. Mamy zamiar podszkolić się na tej mapie i na następnej imprezie pokazać się z lepszej strony.

D: Turniej rozpoczął się nieco szorstko dla Was. Rozegraliście kilka słabych gier i nawet przegraliście mecz, w którym byliście zdecydowanymi faworytami i mieliście możliwość automatycznego przejścia do półfinału. Wydaje mi się, że istnieje pewien wzór jaki wykorzystujecie grając turnieje. Polega ona powolnych startach i mocnych wykończeniach, jak myślisz czym to może być spowodowane?

A: Myślę, że przeciwko słabszym zespołom takich jak Dignitas, CLG czy też Cloud9 nie gramy za dobrze. Nie koncentrujemy się za bardzo i przez to popełniamy błędy. Wiemy, że są dobre, ale sądzimy, że grając standardowo jesteśmy w stanie wygrać przeciwko nim. Jednak tak nie jest. Poziom gry w CS:GO jest naprawdę wysoki, więc w każdym meczu musimy się skupiać w 100% żebyśmy mogli wygrywać.

Przeciwko CLG, Dignitas i Cloud9 nie gra się nam najlepiej. Prawie przegraliśmy przeciwko CLG i Cloud9, a przeciwko Dignitas przegraliśmy w fazie grupowej. Kiedy zaczęliśmy grać przeciwko Astralis w półfinale wiedzieliśmy, że są naprawdę silni i że my musimy grać jak najlepiej. Po prostu pokazaliśmy jak gramy na poważnie, a nie jak w fazie grupowej. To duża i wymagająca zmiana ponieważ CLG jest coraz silniejsze.

D: Nathan od dwóch turniejów gra coraz płynniej. Czy integruje się coraz mocniej z zespołem?

A: Jego styl jest nie co inny niż Happy'ego. NBK jest bardziej rygorystyczny. Happy mówił: "Chcę, żebyśmy to zrobili, ale jeśli Ty tego nie zrobisz, to twój problem, nie mój." NBK jest zaś bardziej surowy i mówi "nie rób tego, nie rób tego", a my staramy się poprawić nasz styl.

Żeby dostosować się do jego stylu gry potrzebujemy po prostu czasu. Nie jesteśmy na razie w naszej najlepszej dyspozycji, to nie nasz poziom, nie jesteśmy na samej górze, ale myślę, że możemy się tam dostać przez następne turnieje takie jak ESL Barcelona i IEM Katowice. Myślę, że w Katowicach pokażemy nasz najwyższy poziom. Potrzebujemy tylko czasu, to wszystko.

D: Czym było spowodowane umieszczenie NBK'a na pozycji prowadzącego? Może chcecie grać bardziej taktycznego CS'a, który wydaje się być pomocny grając przeciwko wymagającym zespołom takich jak Luminosity i Na'Vi?

A:Jesteśmy dziwnym zespołem, jestem pewny że działamy inaczej niż inne drużyny. Zmieniliśmy prowadzącego, bo po wygranej Cluj Napoca przegraliśmy w fazie grupowej w finałach Faceit, bo nasze przygotowanie było fatalne. Graliśmy jak boty, popełnialiśmy masę błędów.  Podobnie było w finale ESL ESEA przeciwko Na`Vi, więc po prostu chcieliśmy znaleźć rozwiązanie i sposób na poprawę.

Happy i NBK rozmawiali o tym i razem podjęli tą decyzję ponieważ oni są liderami zespołu. My ją zaakceptowaliśmy, bo wierzymy w niego. Ufamy mu i wierzymy, że jest to dobra sprawa. Nawet jeśli Happy będzie chciał prowadzić grę za kilka miesięcy nie zrobimy tego, chyba że obecna gra się pogorszy. W tej chwili jest dobrze i mam nadzieję, że utrzyma się to jak najdłużej, że będziemy wygrywać turnieje.

D: Najbliższy wasz turniej to ESL Barcelona, ma ona... specyficzny system.

A:Jak gamescome.

D: Dokładnie, jak gamescome. Będzie to bardziej w formie zabawy, czy będziecie konkurować w normalny sposób?

A: Zawsze konkurujemy. Jesteśmy tam po to żeby wygrać turniej, to wszystko. Tym razem rzeczywiście będzie nieco więcej zabawy. Katowice nadchodzą wkrótce po nim więc musimy się skupić. To poważny turnieju po nim wybieramy się na bootcamp przygotowujący do Katowic. Oczywiście będzie to zabawa, ale powinniśmy spróbować go wygrać. Ma bardzo fajny system, choć to będzie pierwszy raz kiedy zagramy go razem.
Na turnieju zobaczymy również fnatic, więc nie obejdzie się bez rywalizacji, to również będzie fajne.
[Obrazek: 76561198143705046.png]

Lubisz to co robię? Zostaw follow na twitch.tv (Streams are coming)

Odpowiedz
skiny



Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Zmiany w składach Fnatic, GODSENT, EnVyUs, G2 CyberSpider 2 273 02-07-2017, 14:24
Ostatni post: CyberSpider
  Virtus.pro wygrywa ELEAGUE CyberSpider 0 1,082 07-31-2016, 07:17
Ostatni post: CyberSpider
  IEM Katowice 2016 Fnatic znów wygrywa CyberSpider 0 526 03-06-2016, 07:39
Ostatni post: CyberSpider
  [Video] wywiad z Kubikiem RX7 2 688 02-28-2016, 16:55
Ostatni post: mrshadow22
  Na’Vi wygrywa DreamHack Open Leipzig 2016 CyberSpider 0 1,127 01-24-2016, 19:26
Ostatni post: CyberSpider

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości