WebKiller.pl
Znajdź nas na

Streamy: [-]
Polecane
Turniejowe


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Falstad
#1
[Obrazek: maxresdefault.jpg]


W tym poradniku chciałbym Wam przedstawić Falstada pod moc umiejętności. Oznacza to ogromną ilość obrażeń w krótkim czasie z dosyć bezpiecznej odległości, nie narażając się przeciwnikowi, a w razie potrzeby doskakując/odskakując od wroga. Uśmiech


Plusy/Minusy

+Ogromny burst
+Duża mobilność
+Dobry splitpusher

- Musi trzymać się z tyłu, słaba wytrzymałość
- Zaskoczenie przez więcej niż 1 przeciwnika zazwyczaj nieprzyjemnie się kończy (dla Falstada)
- Bardzo łatwo zużyć całą manę
- 2 na 3 umiejętności są skillshotami (trzeba wycelować samemu) co zwiększa jego poziom trudności

Umiejętności

[Obrazek: hammerang.png]  
Q  Młotorang


Ciskasz młotek, który powraca. Młot spowalnia wrogów i zadaje im obrażenia.

[Obrazek: lightning-rod.png]  
W  Piorunogrom


Jeśli pozostajesz blisko wroga zadajesz mu obrażenia.

[Obrazek: barrel-roll.png]  
E  Beczka


Przelatujesz w wybrane miejsce i zyskujesz tymczasową osłonę. Można również przemieszczać się przez obiekty i ściany.

[Obrazek: hinterland-blast.png]  
R  Uderzenie Dzikiego Młota


Używasz niszczycielskiej wiązki dalekiego zasięgu.

[Obrazek: mighty-gust.png]  
R  Skwał


Odpychasz i spowalniasz wrogów.

[Obrazek: tailwind.png]  
Pasywna Zefir


Jeśli przez krótki czas nie otrzymasz obrażeń, zyskasz prędkość ruchu.

[Obrazek: flight.png]
Z Lot

Zamiast wierzchowca po naciśnięciu "Z" możemy przelecieć na wybrany obszar na mapie.

Talenty

Poziom 1

[Obrazek: gathering-storm.png]

Nadciągająca Burza - za każde trafienia bohatera otrzymujemy 2 obrażenia do tej umiejętności na stałe. Świetny talent kiedy wiemy, że gra może się przedłużyć, zwiększa nam obrażenia co zawsze jest mile widziane Uśmiech

Poziom 4


[Obrazek: charged-up.png]

Naładowanie - 3 dodatkowe ataki z W. 3 razy więcej obrażeń.

[Obrazek: power-throw.png]

Miotnięcie - nasz młot leci dalej o 40% i wydłuża czas spowolnienia o 25%.

Ja osobiście najczęściej wybieram talent pierwszy. Daje nam dużo obrażeń a my dzięki beczce pozostajemy mobilni i gotowi do działania. Jeśli natomiast czujesz i widzisz, że przeciwnik zbyt często Ci ucieka lub kiedy po prostu wolisz go harasować zamiast bezpośredniego kontaktu to lepiej sprawdzi się numer dwa.

Poziom 7

[Obrazek: boomerang.png]

BUUMerang - kiedy zdolność już działa po ponownej aktywacji wybucha zadając dodatkowe obrażenia w okół młota.

Tutaj wybór jest tylko jeden. Bardzo mocno zwiększa nam obrażenia. Czego chcieć więcej? Uśmiech

Poziom 10

[Obrazek: hinterland-blast-talent.png]

 Uderzenie Dzikiego Młota

Wybór oczywisty. Duży zasięg, ogromne obrażenia, jedyne co trzeba zrobić to wycelować wiązkę i patrzeć jak przeciwnicy cierpią.

Poziom 13

[Obrazek: thunderstrikes.png]

Trzask Pioruna - Zadaje 20% więcej obrażeń z każdym atakiem

[Obrazek: static-shield.png]

Osłona Statyczna - Z każdym atakiem dostajemy osłonę wartości 5% naszego maksymalnego zdrowia. Kumuluje się 4 razy.

Ponownie wszystko zależy od przeciwnika i naszego stylu.
1 talent - Jeśli potrzebujesz obrażenia i jest małe zagrożenie u przeciwnika, razem z Naładowanie potrafi zrobił całkiem dużo obrażeń
2 talent - Nie raz może uratować Ci życie, tarcza jest idealna w przypadku walk 1v1 czy robienia obozowisk.

Jeśli czujesz, że obrywasz to polecam wziąć talent drug, jeśli jednak nie zagraża Ci nic, lub do życia wystarczy Ci E to śmiało klikaj 1.

Poziom 16

[Obrazek: overdrive-talent.png]

Nadbieg - na 5 sekund zwiększa koszt umiejętności o 40% i obrażenia o 25%

Bardzo dobry talent, którego sensu wybrania chyba nie trzeba tłumaczyć.

Poziom 20

[Obrazek: call-of-the-wildhammer.png]

 Zew Dzikiego Młota - podwójny zasięg oraz obrażenia zwiększone o 25%

Gameplay

W czasie gry powinniśmy harasować przeciwnika z naszego Q. Kiedy przeciwnik za bardzo się wychyli bardzo dobrze jest potraktować go W.
Na linii powinniśmy grać bezpiecznie, bo jesteśmy łatwym celem kiedy ktoś nas unieruchomi, naszą jedyną obroną jest Beczka, która ma duży czas odnowienia. Należy również grać bezpiecznie przeciwko postacią, które łatwo mogą się do nas dostać, ,mo, że Q i W powinny ich zniechęcić do wskakiwania nam pod dziób.

Warto też przyglądać się mapie, żeby w razie okazji zaskoczyć przeciwnika używając Z zdobywając przewagę na innej linii.

Podczas walk drużynowych poczekaj do odpowiedniego momentu a następnie staraj się trafić zdolnością bohaterską jak największą ilość osób. Niedobitków spokojnie możesz złapać z Q oraz E.
W razie zagrożenia ten sam zestaw umiejętności powinien pomóc Ci uciec.

Trzeba też być ostrożnym z maną i zawsze mieć jej na tyle, aby chociaż raz móc użyć Beczki w czasie zagrożenia.

Dodatkowo kiedy masz mało życia, a drużyna chcę zrobić bossa czy cel mapy śmiało możesz wrócić do bazy, a dzięki Z szybko możesz powrócić.
[Obrazek: lo3dqi.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości