WebKiller.pl
Znajdź nas na
hostandplay

Serwery WebKiller.pl
Rodzaj
IP
Nazwa
Monitoring
Opiekun
Administrator
GT
80.72.47.180:23012
WebKiller.pl FFA
f4mouzzzz
BRAK
80.72.47.179:23016
WebKiller.pl 1 vs 1 Arena
Mrmatiii
BRAK
83.142.184.122:9987
TeamSpeak 3
f4mouzzzz
Mrmatiii

Streamy: [-]
Polecane
Turniejowe

info info info info

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mag - talia na sekrety
#1
Talia którą za chwilę przedstawię bazuje na sekretach maga i kartach z nimi związanych.

[Obrazek: 127_211299978.jpg]

Na początek sekrety które ja używam, można je oczywiście zamienić tymi które waszym zdaniem nadają się lepiej ale raczej nie warto dodawać wszystkich sekretów jakie posiada mag ponieważ zabraknie nam miejsca na stronników i magie typu kula ognia

Kontr-zaklęcie
Naginaczka zaklęć x 2


te 2 rodzaje sekretów przydają się najbardziej na początku gry bo mamy karty które się boostują a taki sekret osłoni je do czasu aż staną się potężne

Lodowa bariera x 2

dodaje nam dodatkowe 16 pkt życia co może także zaważyć na wygranej lub przegranej w szczególności gry przeciwnik ma taktykę aby atakować w naszego bohatera

Mikstura polimorfii
Lustrzany byt x 2


mamy 8 sekretów które powinny wystarczyć, można by jeszcze na siłę wrzucić 1 lub 2 ale to już zostawię waszej opinii

Powierniczka tajemnic

bardzo przydatna ponieważ otrzymuje 1/1 za każdym razem jak dodajemy sekret do gry, działa także jeśli przeciwnik to robi dzięki czemu walcząc przeciwko łowcy na sekrety będzie on nas boostował

Klakier konfraterni

Można go użyć na kilka sposobów np. w 2 turze kiedy mamy 2 pkt many wystawiamy go później powierniczkę tajemnic i sekret lub podobnie w przypadku kiedy mamy żmija many, a jeśli mamy kryształ many za rozpoczęcie jako drugi to możemy wykonać ten sam trik już w 1 ruchu, najpierw żmij many później dodatkowy kryształ, klakier i sekret, mamy wtedy 2 razy zboostowanego żmija, klakiera i sekret na boisku już w 1 fazie gry. Jest jeszcze jeden sposób wykorzystania klakiera, kiedy mamy 8 pkt many i Arcymaga Antonidasa dajemy go na pole później klakiera i sekret dzięki czemu otrzymujemy kulę ognia, mamy 2 stronników i sekret na boisku

skoro już mowa o niektórych kartach to do taili dodajemy jeszcze

Żmij many
Arcymag Antonidas
Kula ognia
Zapomniana pochodnia x 2
Portal krainy ognia

Lokaj Medivha x 2


tą kartę oczywiście najlepiej zagrywać jak mamy sekret ale w ostateczności można ją też wystawić bez niego jeśli nie mamy innych stronników

Żarzyciel

Przy tylu magiach i sekretach za 3 many może się przydać

Eteryczny arkanista
Ptasi obserwator
Dostawca kryształów


Współgrają z sekretami

Polimorfia x 2

aby pozbywać się silnych wrogich stronników

Żywiołak wody
Eteryczny przywoływacz
Beztwarzowy przywoływacz


można je zastąpić ale jakimiś stronnikami bo inaczej będzie ich za mało w tali a mi wydaje się że akurat te pasują tu najbardziej z względu na ich moce specjalne

Zamieć
Fala płomieni


aby niszczyć całe hordy słabszych przeciwników

Tajemny intelekt

czasami brakuje kart więc warto ją mieć ale na pewno da się ją zastąpić czymś lepszym

Staramy się tak grać aby zawsze mieć przynajmniej 1 sekret aktywny nawet jeśli to będzie Lustrzany byt już w 1 turze kiedy nie spodziewamy się raczej że przeciwnik da coś dobrego, robimy tak aby po pierwsze mieć obojętnie jakich stronników na start które będą broniły tych które się boostują a po drugie dlatego że w następnej turze możemy już użyć np. lokaja medivha lub ptasiego obserwatora bez wcześniejszego dodawania sekretu za 3 many na którego może nas nie stać.

Piszcie co myślicie i co byście zmienili w tej tali.
Odpowiedz
skiny





Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czarnoksiężnik - talia na boostowanie stronników CyberSpider 0 495 09-20-2016, 16:55
Ostatni post: CyberSpider
  Druid - talia sACEr 0 2,789 05-08-2015, 22:50
Ostatni post: sACEr
  Paladyn - Talia sACEr 0 2,173 05-08-2015, 22:49
Ostatni post: sACEr

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości