WebKiller.pl
Znajdź nas na

Streamy: [-]
Polecane
Turniejowe


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rundy pistoletowe. Co i jak ?
#1
Każdy mecz zaczyna się od rundy pistoletowej. To jest sposób, by zyskać jakąś sumę pieniędzy, na drugą rundę. Oto poradnik, jak kupić odpowiednie przedmioty.



1. Nie musisz kupować lepszego pistoletu, mimo że chciałbyś. Często wybranie kamizelki kuloodpornej jest dużo lepszym sposobem na wygranie rundy. 


2.Czasem warto jest kupić jeszcze wabik (po stronie terrorystów) ponieważ to może być przydatną dywersją, w razie podniesienia bomby będąc ostatnią osobą w drużynie.


3.Niech jedna osoba w drużynie kupi defuse kit. W wielu sytuacjach może być jedynym ratunkiem w przypadku braku czasu na rozbrojenie bomby


4. Poruszaj się strategicznie. Jeśli jesteś osobą, która posiada defuse kit nie wchodź do miejsc, w których może zaczaić się przeciwnik, lub w miejscach daleko od bomby, bo w innym przypadku możesz przez to przegrać rundę.


5. Zawsze miej w drużynie "grenadiera", który zawsze na początku rundy kupi granat zaczepny, granat błyskowo-hukowy, oraz granat dymny, ponieważ często granat rzucony w dobrej chwili potrafi sporo zmienić w walce.


6.Będąc w drużynie Terrorystów powinieneś dużo skakać, ponieważ jesteś uzbrojony w spammerski pistolet startowy, a przeciwnicy liczą na precyzję, i strzały w głowę. Kiedy skaczesz masz mniejszą szansę na śmierć przez headshoot, ale z szybkostrzelną bronią masz szansę kogoś zabić.


7. Będąc w drużynie Antyterrorystów wykorzystuj celność swojej broni. Glock w walce na dystans nie ma zbyt wielkich szans na zabicie przeciwnika, a ty już taką masz. 


To już wszystkie podstawowe porady jak grać w rundzie pistoletowej, mam nadzieję, że jakoś wam pomogłem.
Pomogłem? Daj +Rep!
Pomogłem bardzo? Daj Donate korzystając z linku to profilu Oczko
Jakieś pytania, niejasności, błędy w tematach? Wyślij wiadomość ! Profil Steam
"Nie ilość, ale jakość".

Odpowiedz
#2
Punkt 1 i 3/5 wykluczają się wzajemnie Oczko
Poza tym taki Tec (i może granat do tego) też jest dobrym wyborem na start.

6. Jeśli TY skaczesz to może mniej wygodnie jest celować w głowę (ale też bez przesady), ale Ty sam masz praktycznie zerową celność i nic raczej się nie zrobi. A kiedy po skoku wylądujesz to jest idealny czas dla antyterrorysty, żeby wtedy oddać strzał. Dodając do tego fakt, że skacząc poruszasz się wolniej (nie licząc bhopa) to w ogóle się nie opłaca, bo jesteś łatwym celem.
Co innego jeśli mówimy o wyskoczeniu kąta mapy.
[Obrazek: lo3dqi.jpg]
Odpowiedz
#3
Popatrz pan po meczach esportowych. Nie mówię że każdy musi mieć kevlar, ale że np 3 osoby mają kevlar, jedna granaty, i jedna defuse kit Uśmiech.

6 punkt może pomóc też przy wychylaniu, nie każdy ma celownik na niebie Oczko. Jak wyskoczysz wychylając, to raczej nikt cię od razu w głowę nie trafi, a dzięki kevlarowi wytrzymasz do (!) ośmiu (!) hitów w ciało.
Pomogłem? Daj +Rep!
Pomogłem bardzo? Daj Donate korzystając z linku to profilu Oczko
Jakieś pytania, niejasności, błędy w tematach? Wyślij wiadomość ! Profil Steam
"Nie ilość, ale jakość".

Odpowiedz
#4
też wydaje mi się że skakanie jak szalony tak jak to opisałeś w 6 punkcie przestworzy nam więcej złego niż dobrego, po pierwsze jesteś bardziej widoczny i słyszalny a po drugie trudniej trafić w przeciwnika, chyba że mowa o sytuacji gdzie wystrzelałeś się z magazynku i w czasie przeładowywania skaczesz
Odpowiedz
#5
(26-11-2016, 08:02)heap napisał(a) / powiedział(a):  Popatrz pan po meczach esportowych. Nie mówię że każdy musi mieć kevlar, ale że np 3 osoby mają kevlar, jedna granaty, i jedna defuse kit Uśmiech.

Właśnie, a Ty napisałeś mniej więcej, że najlepiej jest, żeby każdy miał kamizelkę i standardowy pistolet, a w punktach następnych już o granatach i defuseach Język
Na profesjonalnych meczach nie raz też widać gołe ciało, a w rękach Tec + granat Uśmiech


A co do 6 to hmm, jak ktoś trzyma pozycję wcelowany to jest tylko kwestią refleksu, aima i szybkiego ruchu samym nadgarstkiem, żeby przesunąć kawałem w górę na głowę. Ile razy udawało mi się kogoś zabić, jak ten wylatywał na Mirageu z pałacu i leciał w dół. Szybki ruch celownika w dół nie zrobił problemu, a przeciwnik strzelając nawet nie miał szans, bo mógł zabić jedynie otoczenie (w sumie nie tak często, ale parę razy było :V) Język.

Co innego jeśli mówimy o ucieczce, rushowaniu z nożem na typa, czy jak Red powiedział, przeładowywaniu. Wtedy kocie ruchy są potrzebne Szczęśliwy


Coś jak ze scoutem. Jeśli skoczysz raz, strzelisz i przeciwnik Cię zauważy, to przy następnym skoku jest dosyć prawdopodobne, że dostaniesz głowę, jeśli nie zmieniłeś pozycji.
Więc, jeśli skaczesz to wiadome jest, że wylądujesz przed następnym skokiem i wiadome na jaką wysokość skoczysz, więc przy bezpośrednim wbieganiu na bombsite średnio jest żeby skakać, już lepiej wykorzystać tę przewagę glocka i strzelać w biegu w związku z czym CT raczej powinien się wycofać.
[Obrazek: lo3dqi.jpg]
Odpowiedz
#6
No, jak kto woli, czasem działa czasem nie Język
Pomogłem? Daj +Rep!
Pomogłem bardzo? Daj Donate korzystając z linku to profilu Oczko
Jakieś pytania, niejasności, błędy w tematach? Wyślij wiadomość ! Profil Steam
"Nie ilość, ale jakość".

Odpowiedz
#7
Jeden def w rundzie pistoletowej to podstawa. Natomiast liczba granatów i ich rodzaj będzie uzależniona od mapy, na której będziemy grali i bardzo często również od "spawnów", które będziemy mieli. Wabiki są bezużyteczne, więc w ogóle nie warto kupować, no chyba że chcemy sobie ot tak na pałę rzucić gdzieś (dla zabawy).
Pierwszy terro (wychylając) praktycznie zawsze powinien wyskoczyć zza rogu. Spowodowane jest to tym, że w takim wypadku istnieje duże prawdopodobieństwo, że zawodnik ct nie trafi insta hsa, a wychodzący po nas kolega z drużyny zdejmie takiego gościa. W przypadku, kiedy będziemy zwyczajnie wybiegać jak jelenie - zawodnik ct nie będzie musiał dostosowywać aima i ma realną szansę na zdobycie kilku fragów.

Jeżeli chodzi o granaty to tak jak powiedziałem, wszystko  będzie zależało od mapy, na której będziemy grali.
Weźmy np. miraga.

STRONA CT:
Krycie B - obaj gracze powinni mieć zestaw granatów. Tempo z jakim tt gra na tym bsie najczęściej niweluje przewagę USP, a więc ct potrzebuje granatów, żeby spowolnić atak tt. Bez tego z reguły ct kończy na 1 fragu i stracie bsa.
Krycie A - zawodnik kryjący ramę z butki lub palonych powinien mieć co najmniej SG i Flasha + p 250 lub USP (wg uznania). Po pierwsze, spowalnia tt  poprzez SG na rampe (co w połączeniu z flashem umożliwia push przez smoka i frag z zaskoczenia - bardzo często), a po drugie, bardzo często ratuje ctków podczas odbijania bsa.

Strona TT:
Najczęściej na mmach grany atak na b w połączeniu z SG na galę i samochód. Dzięki temu skracamy dystans i dzięki glocką mamy dużą przewagę. Również możemy grać SG na galę i okno na midzie i wjazd prze connect na bsa A. Jeszcze innym sposobem ataku są SG na ct, dżungle i schody i wjazd na A - w takim wypadku, jeżeli zawodnicy ct nie mają kontr flashy i he, to bsa bez problemu powinniśmy zająć, chyba że aimowo mamy o wiele słabszą drużynę.

Podsumowując, to jak się wyposażymy w pierwszej rundzie będzie zależało przede wszystkim od tego, na jakiej mapie gramy i co konkretnie chcemy zrobić, a ponadto duże znaczenie będzie miało to, jak nasza drużyna stoi z aimem. Inaczej mówiąc podczas pistoletówek nie ma jakiś uniwersalnych zasad.
Pozdrawiam Oczko
Odpowiedz
#8
Oczywiście to są porady ogólne, więc można w trakcie gry je lekko zmienić, albo czegoś nie zrobić. Niestety każdy mecz jest tak inny, że nie da się postawić jednego idealnego poradnika, który w każdym przypadku powie ci co masz zrobić, aby wygrać Oczko.
Pomogłem? Daj +Rep!
Pomogłem bardzo? Daj Donate korzystając z linku to profilu Oczko
Jakieś pytania, niejasności, błędy w tematach? Wyślij wiadomość ! Profil Steam
"Nie ilość, ale jakość".

Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  3 rundy z Pro #1 Patrick 'f0rest' Lindberg ChesteR 5 2,435 10-09-2014, 14:56
Ostatni post: Perithus
  3 rundy z Pro #2 Christopher 'GeT_RiGhT' Alesund ChesteR 2 1,526 15-08-2014, 08:11
Ostatni post: ChesteR

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości