WebKiller.pl
Znajdź nas na

Streamy: [-]
Polecane
Turniejowe


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sion - Nieumarły Niszczyciel
#1
[Obrazek: SionSquare.png]
Sion

W tym poradniku chciałbym przedstawić Siona jako full tanka na górnej alei zwanej top. Dzięki swojej umiejętności pasywnej W Sion dostaje dodatkowe punkty zdrowia za zabicie jednostki. Daje nam to ogromną ilość życia w końcowej fazie gry. W early pozostaje nam farmienie i całkiem niezły dmg wraz z poukiem. Dodatkowo poza życiem pozostaje nam duża ilość AOE cc dzięki czemu będąc full tankiem możemy zabijać naszą tankowatością, gdyż zdążymy wykończyć przeciwnika, zanim on zdąży zabić nas.

Kolejność maksowania umiejętności:
1. R                                  1. R                           Wybór maksowania zależy od naszego
2. W                                 2. E                           przeciwnika jak i naszego stylu gry. 1 pozwala nam na
3. E               LUB             3. W                         więcej sustaina na lini a 2 na haras przeciwnika.
4. Q                                  4. Q

Czary przywoływacza:
1.----------
a)Teleport - szybkie dostanie się w wyznaczone miejsce, według mnie must have na Sionie topowym
b)Ignite - lepsze wymiany ataków we wczesnej fazie gry oraz zmniejszenie leczenia i nieuchronne obrażenia w późniejszej
2.----------
a)Błysk - natychmiastowy teleport na krótkim dystansie, zawsze przydatne
b)Duch - kiedy chcemy jeszcze szybciej biegać

Early Game

Jest to okres, w którym Sion potrafi zadać spore obrażenia, pozostając bezpieczny dzięki swojej tarczy.
Grę najlepiej zacząć od Tarczy Dorana wraz z miksturą leczenia. Trinket pozostaje jedynie waszym wyborem.
Zazwyczaj zaczynamy z W, aby już od pierwszego zabitego stwora otrzymać dodatkowe zdrowie. W innym przypadku chcąc harasować wroga już na starcie dodajemy pkt. umiejętności w E.
Pierwszy przedmiot, który powinniśmy zakupić to coś co daje nam trochę życia wraz z pancerzem/odpornością.
Tutaj polecam Omen Randuima/Słoneczną Pelerynę przeciwko AD, oraz Oblicze Ducha/Całun Banshee przeciw AP. Po przedmiocie na AD warto kupić ww. przedmiot przeciwko AP i na odwrót.
W między czasie buty najlepiej na pancerz lub odporność na magię.
Przed uderzeniem z Q warto spowolnić wcześniej wroga z E, co da mu mniejszą szansę na ucieczkę.

Mid Game

Tutaj powinniśmy zacząć pomagać naszym towarzyszom przy pomocy naszego ultimate. Kiedy uda nam się trafić przeciwnika wystarczy na spokojnie zacząć ładować nasze Q. Kiedy jakimś cudem przeciwnik jeszcze będzie żył i będzie uciekał, potraktujmy go z naszego spowolnienia.
Dobrym przedmiotem jest teraz Plemienna Zbroja. Da nam ona aż 1000 punktów zdrowia oraz ogromną ilość regeneracji. Kolejnymi przedmiotami do kolejki kupna niech będą wyżej wymienione, których nie kupiliśmy wtedy, albo/i Lodowe Serce czy Kolczasta Kolczuga dające nam duże ilości armora.
Late Game
Tutaj powinniśmy byś nieśmiertelni i nie obawiać się nikogo ani niczego(z wyjątkiem Poro Uśmiech). Nasze przedmioty wraz z dużą ilością życia z W nie pozwolą nam tak łatwo zginąć. Jedyne co musimy robić w tej fazie, to celnie "wjeżdżać" z naszego R. Niestety tutaj nie robimy aż takich obrażeń jak w early gamie dlatego nasza drużyna musi wiedzieć kiedy powinna z nami zaatakować a kiedy nie.

Podsumowanie

Sion świetnie sprawdza się jako full tank, dzięki swoim umiejętnością pasywnym. Jedyne co potrzebuje w końcowej fazie gry to przeciwnicy i drużyna, która wie co ma robić.

Pamiętajcie, że kiedy "zginiecie", dostajecie 100% kradzieży życia oraz zadajecie 10% więcej obrażeń. Czasem warto się poświęcić, żeby wstać ponownie Oczko
Ultimate stunuje tym dłużej ile wcześniej przebiegliście drogi, uważajcie też na używanie go w lesie, bo niestety ciężko się nim steruje.

Specjalizacje

Najlepsze rozwiązanie to według mnie 9/21/0
[Obrazek: 47rana.jpg]

Runy

Ja osobiście używam full ad run z armorem i mr
[Obrazek: a7acdv.jpg]

Counterpicki

[Obrazek: Garen_Square_0.png?v=34]
Garen
Jego uciszenie przerywa ładowanie naszego Q. Garen może wyrwać się z naszego spowolnienia dzięki jego Q. Na koniec Garena ultimate zadaje tym więcej obrażeń ile straciliśmy zdrowia(% dmg).
Jedyne co możemy robić to harasować go z E i spokojnie farmić, a w razie problemów liczyć na pomoc junglera.

[Obrazek: riven.png]
Riven
Chyba najgorsze co może nas spotkać w early/mid gamie. Jej mobilność dosłownie zmiata nas z lini. Może ona łatwo przerwać lub uniknąć nasze Q za pomocą 2 speli. Dzięki nim może także uniknąć naszego ultimate. Przeciw niej musimy stale mieć się na baczności oraz mądrze użytkować umiejętności. Pomoc junglera wskazana
Dobrym przedmiotem przeciw niej będzie Słoneczna Peleryna.

[Obrazek: JaxSquare.png]
Jax
Kolejna zmoro tuż po Riven. Jax łatwo może odskoczyć od naszego Q i R. Również jego E przerywa ładowanie naszego Q. Jax dodatkowo jest bardzo silny w wymianach. Najlepiej złożyć przeciw niemu Omen Randuina lub/i Lodowe Serce.
Również zaleciłbym pomoc junglera, chodź nie aż taką jak u Riven. Należy też wykorzystać momenty kiedy zużył swoje E oraz Q.
[Obrazek: lo3dqi.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości