WebKiller.pl
Znajdź nas na

Streamy: [-]
Polecane
Turniejowe


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Umiejętności, które nigdy nie przyjeły się w grze.
#1
Oto umiejętności, które nigdy nie zobaczyły światła na Summoners Rift. Czy dobrze? Powiedzcie sami, bo z tekstu wynika, że są one iście interesujące.
  • Tarcza Lux dawała kiedyś sojusznikom niewidzialność do momentu kiedy wyprowadzili oni atak w przeciwnika.
  • Ryze zadawał kiedyś magiczne obrażenia basic attackami.
  • Yorick miał kiedyś ulta, który polegał na tym że w linii prostej pojawiały się przerażające dłonie unieruchamiające wszystkich przeciwników na swojej drodze (obecnie taką umiejętnością jest E Zyry).
  • Xerath kiedyś nie miał cooldownu na wchodzenie w tryb ulta, a każdy strzał kosztował 20 many, a czas odnowienia pomiędzy strzałami wynosił 0.33 sekund.
  • Pasyw Azira (a dokładnie rzecz ujmując część z wskrzeszaniem wież) była kiedyśjego ultem, za wyjątkiem tego iż te turrety atakowały przy użyciu laserów podobnych do tego z E Viktora.
  • Lucian miał kiedyś dwa osobne timery auto attacków.
  • Podczas testowania reworku Rengara jego ult sprawiał dodatkowo, że zyskiwał on bonus do prędkości poruszania się podczas przechodzenia przez krzaki.
  • Elise kiedyś nie mogła w formie pająka doskakiwać do wybranego celu, a za to mogła ona tworzyć sieci, które snarowały by przeciwników którzy przebiegną pod nią.
  • Soraka miała kiedyś umiejętność działającą jak AoE Mikael, skilla przypominającego channelowane uzdrowienie, a jej strefa uciszenia sprawiała kiedyś, że przeciwnicy znajdujący się w niej nie mogli atakować.
  • Ahri mogła kiedyś podróżować przez całą mapę jeśli tylko miała wystarczającą liczbę many.
  • E Nami było kiedyś targetowanym spellshieldem.
  • R Thresha  było kiedyś targetowanym buffem zmieniającego wybranego sojusznika w nieumarłego sojusznika i dającego mu 60% CDR (stackowało się to z pozostałym CDR).
  • R Vi było kiedyś złożone z trzech umiejętności. Na początku ona suppresowała wybrany cel, po czym mogła wybrać czy chce użyć na tym przeciwniku spella podobnego do R Warwicka, podobnego do R Malphite’a, czy też rzucić danym celem przez całą mapę.
  • Ulti Jinx miało w przeszłości trzy różne formy. Jedna z nich nosiła nazwę „Circle of Cats”, która polegała na tym, że Jinx wystrzeliwała pocisk, który mógł być później zdetonowany co powodowało przywołanie obszaru magicznego dymu zamieniającego przeciwników w koty podobnie jak to może robić Lulu. Drugą z nich było „Carpet Bomb” polegającego na tym, że Jinx wystrzeliwuje pocisk, który w czasie lotu losowo zrzucałby Q Ziggsa. Ostatnią formą tej umiejętności było „Bring Down the Hammer”, przy użyciu którego Jinx wskazywałaby dany obszar mapy, a po 4 sekundach z nieba spadłby laser niszczący wszystkich przeciwników stojących w tym obszarze.
Według mnie niektóre skile są prześmieszne(Jinx+koty Szczęśliwy), a niektóre przerażająco niszczycielskie(Ryze).
Chociaż niektóre z nich ciekawie było by zobaczyć podczas gry(Thresh)

Źródło: http://how2win.pl/umiejetnosci-ktore-nig...rku-teemo/
[Obrazek: lo3dqi.jpg]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Ciekawostka - 10 zapomnianych umiejętności. DethTroll 0 964 18-01-2015, 00:14
Ostatni post: DethTroll

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości