WebKiller.pl
Znajdź nas na

Streamy: [-]
Polecane
Turniejowe


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zapowiedź aktualizaji bohaterów
#1
Po skończonej aktualizacji Tristany, Riot dalej szykuję nowości związane z bohaterami. Tutaj oficjalny tekst jednego z pracowników odpowiedzialnych za aktualizacje.

Kassadin

Uwagi dotyczące grafiki – Riot Tokkelossie

Pora na wyznanie: Jestem fanatykiem Kassadina od czasu, gdy po raz pierwszy nim zagrałem. Bohater, który obraca mroczną moc Pustki przeciwko niej samej, walcząc samotnie z potęgą, która zagraża całej Runeterze – czy to nie jest czadowe?

Chyba wszyscy się zgadzają, że jego wygląd mógłby być trochę lepszy przy tak rewelacyjnych założeniach. Jako jeden z 40 początkowych bohaterów pozostał z tyłu, gdy poziom graficzny League ruszył do przodu.

W przeciwieństwie do innych starszych bohaterów Kassadin zawsze wyróżniał się pod względem osobowości i strony graficznej – chcemy utrzymać te elementy po aktualizacji. Pragniemy zachować charakterystyczną osobowość Kassadina, zlokalizować najważniejsze elementy jego wyglądu, a następnie dostosować je do aktualnych standardów LoL-a. Ostatni portret Kassadina jest idealnym przykładem tego podejścia i posłużył za przydatne odniesienie podczas pracy.

Skupiliśmy się na poprawieniu jego czytelności. Jego oryginalny model ma tak duży kontrast między czarnym strojem a białymi wykończeniami, że ciężko rozróżnić detale podczas rozgrywki. Poprawienie kolorów Kassadina, dzięki czemu stanie się bardziej wyraźny w grze, bez zmieniania jego osobowości, umożliwi nam podkreślenie najważniejszych elementów graficznych tej postaci i wyróżnienie jej na Rift.

Ryze
Uwagi dotyczące grafiki – IronStylus

Ryze zajmuje wyjątkowe miejsce w League of Legends. Nie jest standardowym magiem z fantastyki, z białą brodą i w szacie. Nie rzuca zaklęć za pomocą różdżek i inkantacji. Chcemy, żeby aktualizacja przekazała te elementy i podkreśliła jego wyjątkowość. Mając to na uwadze, pragniemy zachować jego najbardziej charakterystyczne elementy (niebieska skóra, wielki zwój, księga zaklęć), jednocześnie poprawiając i aktualizując niektóre szczegóły.

W aktualizacji Ryze'a chcemy lepiej pokazać w sposób kinetyczny i fizyczny, że jest on mistrzem magii (i uciekania), który uderza swoją mocą tak, jak mistrzowie sztuk walk prezentują swoje umiejętności. Pokazanie elementu runicznego jest także bardzo ważne, więc glify, runy i inne efekty w postaci znaków będą kluczowe.

Ponieważ utrwalamy osobowość Ryze'a jako odludnego i nomadycznego maga, który ucieka, chcemy, aby jego wizerunek to oddawał. Nadajemy więc bardziej surowy wygląd jego wyposażeniu i ubraniom. Po raz kolejny mówimy, że chcemy pozostać wierni jego specyficznym elementom, jednocześnie dodając mu więcej charakteru, by podkreślić wytrwałość zaprawionego w walce maga bitewnego.

Uwagi dotyczące rozgrywki – RiotRepertoir

Umiejętności Ryze'a zawsze były charakterystyczne, ale działały w dość binarny sposób, zależnie od dystansu, w jakim się znajdował. Zbliż się za bardzo, a oberwiesz pełną potęgą jego umiejętności, które są „zawsze dostępne”. Ogranicza to naszą zdolność do zmieniania go, ponieważ staje się przerażający, jeżeli jego wartości są zbyt wysokie. Z tego powodu naszym ogólnym celem jest zachowanie jego osobowości jako wytrzymałego, walczącego z bliska maga, jednocześnie przenosząc jego moc w miejsca, które umożliwiają podejmowanie większej liczby decyzji zarówno Ryze'owi, jak i jego przeciwnikom.

Ogólnie rzecz biorąc, chcemy sprawić, aby grając Ryze'em odnosić większe korzyści, gdy gra się dobrze, jednocześnie umożliwiając jego przeciwnikom większą interakcję z jego rozgrywką. Aby to zrobić, musimy dodać trochę zawodności do jego stylu gry. Umiejętności mierzone są jednym ze sposobów na zrobienie tego, a jego Q jest idealnym kandydatem na zostanie taką właśnie umiejętnością w zamian za większy zasięg. Podoba nam się styl walki na krótki dystans, więc zamiast zamieniać wszystko na umiejętności mierzone, wprowadzamy inne zmiany do jego umiejętności.

Na koniec, chcemy lepiej przedstawić i zaprezentować moc Ryze'a oraz to, co robi swoim przeciwnikom. Do przykładów można zaliczyć lepsze przedstawienie szybkiego rzucania zaklęć oraz bardziej kontrolowane i przewidywalne zachowanie E (dla Ryze'a i jego przeciwników).

Poppy

Nie bójcie się, wciąż nad nią pracujemy! Sprawdźcie jej opis w zeszłorocznym blogu deweloperów o aktualizacjach bohaterów , aby poznać wczesne szczegóły.

Żródło: http://eune.leagueoflegends.com/pl/news/...e-i-wiecej
[Obrazek: lo3dqi.jpg]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Rzeczny król - zapowiedź bohatera jw 1 2,424 18-06-2015, 21:47
Ostatni post: DethTroll

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości