WebKiller.pl
Znajdź nas na
hostandplay

Serwery WebKiller.pl
Rodzaj
IP
Nazwa
Monitoring
Opiekun
Administrator
GT
80.72.47.180:23012
WebKiller.pl FFA
f4mouzzzz
BRAK
80.72.47.179:23016
WebKiller.pl 1 vs 1 Arena
Mrmatiii
BRAK
83.142.184.122:9987
TeamSpeak 3
f4mouzzzz
Mrmatiii

Streamy: [-]
Polecane
Turniejowe

info info info info

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zdobywanie i obrona punktu A na mapie Hanamura
#1
W tym poradniku opiszę jak najlepiej zajmować punkt A na mapie Hanamura oraz jak się przed tym bronić

Atak:

[Obrazek: 1.jpg]

Na tej mapie atakując punkt A mamy do wyboru tylko 2 przejścia numer 1 przez główną bramę i numer 2 przez dziurę w płocie. Najlepiej oczywiście zaatakować drużyną przez oba wejścia ale indywidualnie wybierając 1 musimy pamiętać że potrzebujemy mocnej siły ognia i najlepiej jakiegoś tanka który osłoni nas i pomoże przedrzeć się dalej, idealnie nadaje się do tej roli Reinhardt którego tarcza mieści się niemal na całej szerokości przejścia jednak taki atak może okazać się nieskuteczny do czasu aż druga część drużyny nie odciągnie części przeciwników w inne miejsce, mowa tutaj o tych którzy wybrali przejście numer 2. Przechodząc przez tą dziurę najlepiej szybko uciekać w lewą stronę, zazwyczaj nikt nas nie zauważy lub będzie nas gonił jakiś jeden przeciwnik którego będziemy musieli pokonać, kiedy już nam się uda leczymy się i wchodzimy na punkt A od tyłu, w tym momencie bohaterowie broniący głównej bramy wycofują się aby bronić punktu dając naszym szansę na przebicie się. Niestety przez dziurę w płocie przejdą tylko niektóre jednostki ponieważ jest ona wysoko ale czasami wystarczy tylko 1 osoba która tak jak wcześniej pisałem odciągnie uwagę od głównej bramy, do tego zadania idealnie nadaje się Fara i D.VA.

Obrona:

[Obrazek: 2.jpg]

Podczas obrony tego punktu skupiamy się na tym aby wszyscy przeciwnicy pozostali po za bramą, wtedy nam nie zagrażają a czas leci. Broniąc głównej bramy tak samo jak w przypadku ataku przyda się Reinhardt broniący innych przed pociskami przeciwników ale dodatkowo przyda się też jakieś wsparcie które będzie nas leczyć np. Łaska ponieważ punkt odrodzenia jest dość daleko i jeśli padniemy możemy nie zdążyć. Na zdjęciu wyżej widzimy snajpera ustawionego tak aby widział zarówno pierwsze jak i drugie przejście, warto tam ustawić kogoś z snajperką lub Bastiona który nie pozwoli przejść przez dziurę a w razie potrzeby pomoże także przy bramie. Jeśli komuś uda się przedrzeć przez 2 wejście i uciec na lewo to czasami nie warto go gonić tylko wycofać na punkt A i zaskoczyć go tym że na niego czekamy ponieważ stamtąd może on tylko się cofnąć lub zaatakować punkt A co z pewnością wybierze tylko pamiętajcie nie wycofujcie się całą drużyną a 1 lub 2 bohaterami chyba że nasz punkt przejmuje więcej niż 1 bohater.
Odpowiedz
skiny





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości