WebKiller.pl
Znajdź nas na

Streamy: [-]
Polecane
Turniejowe


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmiana Mordekaisera
#1
Wraz z usunięciem DMG ucierpiało wiele postaci, przez co stały się prawie nie grywalne. Riot mądrze zrobił postanawiając zmienić te postacie, które bazowały głównie na Objęciu Ognia. Jedną z nich jest właśnie Mordekaiser.

Morde w swym zwyczaju miał, aby zburstować przeciwnika zyskując ducha, przez co walka stawała się 4v6. Jednak po usunięciu Objęcia Mordekaiser stracił wiele w późnej fazie gry. Teraz Riot zrezygnuje z niego jako postaci do burstu. Teraz postanowią z niego zrobić metalowego wojownika, co bardziej pasuje do tej postaci i jego historii. W czasie walk drużynowych trzeba będzie bacznie przyglądać się naszej tarczy jak i dbać o nią. Riot przy tej zmianie postara się zbalansować bohatera, nie niszcząc jego stylu gry.

Pierwszą zmianą ma być jego tarcza z umiejętności pasywnej. Teraz nie będzie ona rosnąć od ilości zadanych obrażeń, ale od naszej maksymalnej ilości życia. Dzięki temu Mordekaiser będzie wytrzymały w walce skłądając życie, a przestanie on być chwilowym zabójcą. Tarcza ma też spadać po 5 sekundach w trakcie, których Morde nie walczył.

Następnie w planie jest zmniejszenie jego bursta. Jednak ilość obrażeń, które będzie w stanie zadać nie zmniejszą się, a mogą wzrosnąć. Znaczy to, że Morede nie zabije już na kombo, ale dłuższa walka z nim może oznaczać klęskę.

Trzecią zmianą jest W. Wciąż będzie można rzucić to na sojusznika, a jeśli sojusznik, któremu to rzucaliśmy będzie poruszał się w naszą stronę, obydwaj otrzymają bonusową prędkość chodzenia.

Ostatnią zmianą jest jego ultimate. Tutaj zmieni się to, że Mordekaiser otrzyma bonusy od ducha przeciwnika w zależności tego kogo będzie posiadał w zniewoleniu. Otrzymywać bonus do HP/AP od swojego ducha równy ilości bonusowego HP/AP zniewolonego championa.
Znaczy to tyle, że będziemy musieli rozważnie dobrać cel naszego ultimate.

edit.
Owe zmiany już pojawiły się na PBE.

Ogólne:
-Bazowa ilość regenerowanego HP na sekundę została zmniejszona z 1.6748 do 0.6748

Q:
-Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/110/140/170/200 (+0.4 AP) do 80/105/130/155/180 (+0.3 AP)
-Ilość zadawanych obrażeń wyizolowanemu przeciwnikowi została zmniejszona z 132/181.5/231/280.5/330 (+0.66 AP) do 132/165/198.0000/231/264  (+0.5 AP)
-Czas odnowienia został zmniejszony z 8/7/6/5/4 do 7/6/5/4/3 sekund
-Koszt HP został zmniejszony z 25/32/39/46/53 do 12/16/20/24/28
-Mordekaiser otrzymuje od teraz tymczasową tarczę równą 4% jego maksymalnego HP za każde trafienie celu (wartość tarczy zostaje podwojona jeśli trafimy wyizolowanego przeciwnika)

W:
-Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.2 do 0.15
-Koszt HP został zmniejszony z 26/32/38/44/50 do 18/22/26/30/34
-Dodano nowy efekt: „Jeśli umiejętność ta zostanie użyta na sojuszniku, Mordekaiser również otrzymuje efekt Creeping Death. Mordekaiser i jego sojusznik premię do Movement Speeda wynoszącą  60 w momencie poruszania się swoim kierunku.”
-Dodano nowy efekt: „Mordekaiser otrzymuje tymczasową tarczę blokująca 1% jego maksymalnego HP obrażeń za każde trafienie celu”

E:
-Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.6 do 0.5
-Koszt HP został zmniejszony z 24/36/48/60/72 do 20/24/28/32/36
-Mordekaiser otrzymuje od teraz tymczasową tarczę równą 4% jego maksymalnego HP za każde trafienie celu

R:
-Mordekaiser otrzymuje od teraz dodatkowe 30% AP i 25% bonusowego HP zniewolonego bohatera  – Zamiast 20% AD i AP
-Duch otrzymuje od teraz dodatkowe 25/50/100 bonusowego AD i 15% maksymalnego HP Mordekaisera
-Mordekaiser otrzymuje tymczasową tarczę równą 2% jego maksymalnego HP na sekundę
[Obrazek: lo3dqi.jpg]
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Zmiana w drużynie LCS EU DethTroll 0 674 11-02-2015, 00:24
Ostatni post: DethTroll

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości