08-05-2015, 21:49
Stabilna talia Paladyna, skupiająca się głównie na kartach wzmacniających i silnych minionach. Dodatkowo, posiada kilka przydatnych zaklęć ofensywnych, dobre karty uzdrawiające i karty broni. Dzięki temu, gracz z tą talią może odnaleźć się niemal w każdej sytuacji, chodź raczej z preferencją ofensywną, a nie obronną. Początkowy etap: Używaj tańszych jednostek to utrzymania kontroli nad polem walki. Pamiętaj również o przyzywaniu rekrutów mocą specjalną. Środkowy etap: Wzmacniaj jednostki takie jak Uzdrawiaczka Mrocznołuskich (5) czy Wódz Mroźnych Wilków (5), by wyprowadzić potężne ataki. Pamiętaj również o swoich broniach, by pozbyć się niektórych jednostek. Końcowy etap: Kontynuuj swój atak wzmocnionymi jednostkami. Jeśli potrzebujesz kart, użyj zaklęcia Młot gniewu (3), a w przypadku silnego uleczenia - Strażnik królów (7). Warto również wykorzystać Rękę ochrony (1) na wzmocnionych jednostkach, by uchronić je od ewentualnej zagłady.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1373&PART=8175
Źródło: http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=1373&PART=8175