1. Warunki ogólne
1. Administracja forum nie bierze żadnej odpowiedzialności za treści oraz pliki zamieszczane przez użytkowników.
2. Zakaz reklamowania innych stron poza własnym podpisem.
3. Zabrania się podszywania pod innych użytkowników oraz administracji.
4. Zabrania się spamowania, floodowania (pisanie tej samej wiadomości kilkukrotnie), zarabiania na użytkowaniach.
5. Nie piszemy cały czas dużymi, drukowanymi literami.
6. Nie piszemy cały czas w kolorze.
7. Nie wolno publikować treści rasistowskich i drastycznych, pornografii, linków do ściągania nielegalnego oprogramowania.
2. Avatary i podpisy
1 Podpis nie może być dłuższy niż 5 linijek w normalnym rozmiarze
2 Umieszczona sygnatura (grafika) może mieć maksymalne rozmiary 500x200 + 1 linijka tekstu lub max 5 userbarów + 1 linijka tekstu
3 Cała sygnatura łącznie może mieć 300kb, oraz musi spełniać następujące wymogi: brak treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych, obraźliwych.
4 Avatary mogą mieć maksymalne wymiary 150 x 150 oraz wagę 50kb, oraz spełniać następujące wymogi: brak treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych, obraźliwych.
5 Zabrania się używania przez użytkowników, avatarów i sygnatur które mogłyby sugerować, że posiada się jakąkolwiek rangę na forum lub jest się członkiem ekipy .
6 W podpisach/sygnaturze można reklamować inne strony trzymając się innych punktów regulaminu.
3. Administrator
1. Administrator zastrzega sobie prawo do edycji konta użytkownika gdy on złamie regulamin lub jest zgoda ze strony właściciela konta.
2. Administrator ma wgląd do prywatnych wiadomości użytkowników.
3. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez powiadamiania użytkownika o zmianach.
4. Tematy i Posty
1 Pisząc nowy temat upewnij się że dodajesz go w odpowiednim dziale.
2 Przed napisaniem nowego tematu zapoznaj się z szczegółowym regulaminem działu.
3 Jeśli temat który założysz jest już na forum to twój wyląduje w koszu ponieważ starsze tematy mają pierwszeństwo.
4 Odpowiadając w już istniejącym temacie pisz na temat.
5. Nie piszemy postów z samymi uśmieszkami.
6 Jeśli widzisz post łamiący regulamin, zgłoś go klikając w przycisk "Zgłoś" po prawej dolnej stronie posta.
7 Jeśli chcesz komuś podziękować za post to przyznaj mu pkt. reputacji.
8 Zakaz przesadnego przeklinania.
9. Zakaz obrażania, wyzywania innych użytkowników forum.
10. Zakaz kopiowania treści słowo w słowo z innych stron
5. Warunki końcowe
1. Łamanie regulaminu może zakończyć się ostrzeżeniem lub nawet zablokowaniem konta.
2. Założone tematy, napisane posty niezgodne z regulaminem forum będą przenoszone do archiwum lub usuwane z forum.
3. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za korzystanie z usług forum.
4.Użytkownik rejestrując się potwierdza regulamin i i akceptuje jego zasady.
5. Rejestrując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie okazjonalnych e-maili.
6. W prywatnych wiadomościach oraz w shoutboxie panują te same zasady co na całym forum.
7. Konta które nie zostały aktywowane przez e-mail w ciągu 7 dni mogą zostać usunięte.
1. Administracja forum nie bierze żadnej odpowiedzialności za treści oraz pliki zamieszczane przez użytkowników.
2. Zakaz reklamowania innych stron poza własnym podpisem.
3. Zabrania się podszywania pod innych użytkowników oraz administracji.
4. Zabrania się spamowania, floodowania (pisanie tej samej wiadomości kilkukrotnie), zarabiania na użytkowaniach.
5. Nie piszemy cały czas dużymi, drukowanymi literami.
6. Nie piszemy cały czas w kolorze.
7. Nie wolno publikować treści rasistowskich i drastycznych, pornografii, linków do ściągania nielegalnego oprogramowania.
2. Avatary i podpisy
1 Podpis nie może być dłuższy niż 5 linijek w normalnym rozmiarze
2 Umieszczona sygnatura (grafika) może mieć maksymalne rozmiary 500x200 + 1 linijka tekstu lub max 5 userbarów + 1 linijka tekstu
3 Cała sygnatura łącznie może mieć 300kb, oraz musi spełniać następujące wymogi: brak treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych, obraźliwych.
4 Avatary mogą mieć maksymalne wymiary 150 x 150 oraz wagę 50kb, oraz spełniać następujące wymogi: brak treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych, obraźliwych.
5 Zabrania się używania przez użytkowników, avatarów i sygnatur które mogłyby sugerować, że posiada się jakąkolwiek rangę na forum lub jest się członkiem ekipy .
6 W podpisach/sygnaturze można reklamować inne strony trzymając się innych punktów regulaminu.
3. Administrator
1. Administrator zastrzega sobie prawo do edycji konta użytkownika gdy on złamie regulamin lub jest zgoda ze strony właściciela konta.
2. Administrator ma wgląd do prywatnych wiadomości użytkowników.
3. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez powiadamiania użytkownika o zmianach.
4. Tematy i Posty
1 Pisząc nowy temat upewnij się że dodajesz go w odpowiednim dziale.
2 Przed napisaniem nowego tematu zapoznaj się z szczegółowym regulaminem działu.
3 Jeśli temat który założysz jest już na forum to twój wyląduje w koszu ponieważ starsze tematy mają pierwszeństwo.
4 Odpowiadając w już istniejącym temacie pisz na temat.
5. Nie piszemy postów z samymi uśmieszkami.
6 Jeśli widzisz post łamiący regulamin, zgłoś go klikając w przycisk "Zgłoś" po prawej dolnej stronie posta.
7 Jeśli chcesz komuś podziękować za post to przyznaj mu pkt. reputacji.
8 Zakaz przesadnego przeklinania.
9. Zakaz obrażania, wyzywania innych użytkowników forum.
10. Zakaz kopiowania treści słowo w słowo z innych stron
5. Warunki końcowe
1. Łamanie regulaminu może zakończyć się ostrzeżeniem lub nawet zablokowaniem konta.
2. Założone tematy, napisane posty niezgodne z regulaminem forum będą przenoszone do archiwum lub usuwane z forum.
3. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za korzystanie z usług forum.
4.Użytkownik rejestrując się potwierdza regulamin i i akceptuje jego zasady.
5. Rejestrując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie okazjonalnych e-maili.
6. W prywatnych wiadomościach oraz w shoutboxie panują te same zasady co na całym forum.
7. Konta które nie zostały aktywowane przez e-mail w ciągu 7 dni mogą zostać usunięte.